maanantai 5. maaliskuuta 2012

Matkaan jo käy

Etelän matka häämöttää jo parin yön päässä, samoin karitsoinnit.
Hilla

Miljan pepusta näkee että ollaan jo tiinyden lopulla

Jotenkin viime päivinä olen joutunut kipeästi käsittelemään omaa käytöstäni. Olen suunnattoman mustasukkainen ja huolissani karitsoinneista ja käytökseni on ollut vaikeaa. Minun on vaikea hyväksyä sitä etten itse ole paikalla seuraamassa tilanteiden kehitystä ja kulkua.
Kohta 4 vuotta on kaikissa suunnitelmissa pitänyt ottaa huomioon -" mites lampaat?" ja nyt olen poissa kun ne minua eniten tarvitsevat. Aika vaikea tunne käsitellä.



Lampaat ovat parhaissa mahdollisissa käsissä ja kohta on tehty kaikki valmiiksi tulevia synnytyksiä varten.
Karitsointiaitausten rakentaminen kiinnostaa ja pelottaa

"rakennustarkastajat"
Lampurikaverini hankki vielä navettaan riistakamerankin, josta näen jopa etelässä lähes reaaliajassa mitä navetassa tapahtuu, joten ei minulla varmasti järjellä ajatellen mitään syytä huoleen ole.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen mielissäni kommentistasi.
Kiitos ja tulethan taas takaisinkin ;)